تریبون که از سال 2017 فعالیت خود را در زمینه انتشار گزارش های تبلیغاتی آغاز کرده است، در حال حاضر میزبان بیش از 10000 رسانه فارسی و بین المللی است و به بیش از 50000 کسب و کار خدمات ارائه می دهد. همچنین سبد محصولات تریبون در ششمین سال فعالیت خود متنوع تر شده و شامل گزارش های تبلیغاتی فارسی و بین المللی، ارجاعات، لینک پرومکس و تولید محتوا می باشد.
متخصصان سئو و روابط عمومی مخاطبان و کاربران اصلی پلتفرم تریبون هستند و سعی می کنند از خدمات موجود در تریبون برای دید بهتر کسب و کاری که برای آن کار می کنند استفاده کنند. به همین دلیل است که تریبون به طور مداوم ویژگی های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند تا نیازهای مختلف کسب و کار را برآورده کند. نیازهایی که با گذشت زمان متنوعتر میشوند و پاسخگویی به آنها نیازمند تلاش مضاعف برای توسعه راهحلها و امکانات جدید است. تیم فنی و محصول تریبون که متشکل از متخصصان با تجربه است، مسئولیت پویا نگه داشتن محصولات تریبون و توسعه ویژگی ها و راه حل های جدید را بر عهده دارند. برخی از آخرین تغییرات محصول در پلتفرم Tribune در زیر بررسی شده است.
امکان به روز رسانی گزارش تبلیغات منتشر شده
حساسیت و رویکرد مثبت گوگل برای افزودن اطلاعات جدید به اخبار و محتوای قدیمی، به روز رسانی گزارش های تبلیغاتی را برای متخصصان سئو جذاب می کند. در نتیجه در مقاطع مختلف نیاز به به روز رسانی گزارش تبلیغات منتشر شده توسط کارشناسان سئو در پلتفرم تریبون اعلام شد و انتظار می رفت که تریبون برای رفع این نیاز چاره اندیشی کند.
اکنون، با اضافه شدن قابلیت به روز رسانی گزارش تبلیغات منتشر شده خود به داشبورد پلتفرم Tribune، تنها چند کلیک تا به روز رسانی گزارش های خود فاصله دارید.
برای به روز رسانی گزارش از قسمت «سفارشات من» محصول گزارش را انتخاب کرده و در صفحه باز شده در قسمت عملیات هر گزارش روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه «به روز رسانی گزارش» را کلیک کنید.
در صفحه ای که باز می شود، می توانید یک «شرح درخواست» را در قسمت ارائه شده وارد کنید و فایل مرتبط با آن درخواست را آپلود کنید. برای بهروزرسانی چندین مورد در یک گزارش، میتوانید روی دکمه «بهعلاوه» تعبیهشده در پایین بخش «پیوست» کلیک کنید تا درخواست جدیدی ثبت شود.
پس از ارسال درخواست به روز رسانی، درخواست شما توسط رسانه ها بررسی شده و هزینه های لازم برای انجام این عملیات به شما اعلام خواهد شد.
اتصال چند لایه با محیط مناسب
لینک بیلدینگ چندلایه یکی از تکنیک های شناخته شده و پرکاربرد لینک بیلدینگ خارجی است و کارشناسان سئو از این تکنیک برای تسریع در افزایش اعتبار و قدرت دامنه سایت های خود استفاده می کنند.
کارشناسان سئو بر این باورند که ایجاد سلسله مراتبی از بک لینک ها می تواند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند.
در این روش اتصال از رسانه به صورت اتصال چند مرحله ای استفاده می شود. در مرحله و لایه اول از چند رسانه به سایت مورد نظر لینک داده می شود. سپس در مرحله دوم گزارش هایی برای لینک دادن به رپورتاژ آگهی لایه اول منتشر می شود.
افزودن فیلتر لینک بیلدینگ چندلایه به متخصصان سئو کمک می کند تا راحت تر رسانه مناسب برای این تکنیک را انتخاب کنند. برای فعال کردن این فیلتر، پس از ورود به حساب کاربری خود، به صفحه «ایجاد کمپین گزارش تبلیغات» بروید و فیلتر «پیوند لایه» واقع در نوار کناری سمت راست را روشن کنید.
رسانههایی که با فعال کردن این فیلتر نمایش داده میشوند، قابلیت پیوند به چندین دامنه را پذیرفتهاند و پیوندهای دریافتی از رسانههای دیگر را در گزارش آگهیهایی که منتشر کردهاند، رد نمیکنند.
جستجوی آسان رسانه های مرتبط با فیلتر «تبلیغ رپورتاژ فراوانی».
فراوانی محتوای منتشر شده در یک رسانه معین می تواند یکی از بهترین راهنماها برای تعیین میزان ارتباط موضوعی رسانه با گزارش تبلیغاتی باشد.
با توجه به اینکه یافتن رسانه مناسب یکی از بزرگترین چالش های متخصصان سئو برای انتشار گزارش های تبلیغاتی است، فیلتر فرکانس گزارش تبلیغات تریبون می تواند کمک بزرگی در انتخاب رسانه مناسب باشد.
Tribune از ابزارها و داده های هوش مصنوعی خود استفاده می کند تا نشان دهد که پوشش تبلیغات در یک رسانه خاص چقدر موضوعات مختلف را پوشش می دهد. ارتباط رسانه ها با موضوع گزارش در یک شاخص 100 امتیازی نشان داده شده است.
برای یافتن آسانتر رسانههای مرتبط با موضوع رپورتاژ آگهی، کافی است فیلتر فرکانس گزارش را که در منوی سمت راست پنل محصول گزارش آگهی Tribune قرار دارد فعال کنید و حوزه تخصصی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
با فیلتر “encretext”، متن های درونی را در گزارش های تبلیغاتی بهتر مشاهده و مدیریت کنید.
افزودن فیلتر “Ankertext” یکی از آخرین تغییرات در پنل گزارش تبلیغات پلتفرم Tribune است که به مشاهده و مدیریت بهتر Ankertexts کمک می کند.
فیلتر “Ankertext” لیستی از تمام Ankertext هایی را که تاکنون در گزارش تبلیغات خود استفاده کرده اید به شما ارائه می دهد. همچنین میتوانید از تعداد گزارشهایی که برای هر Ankertext منتشر کردهاید مطلع شوید.
با کلیک بر روی فیلتر “Ankertext” در صفحه “گزارش های من”، تمام Ankertext های موجود در رپورتاژ آگهی شما به همراه تعداد دفعاتی که رپورتاژ آگهی با آنها منتشر شده است به شما نشان داده می شود.
ویژگی ها و راه حل های توضیح داده شده برای آنها بر اساس نیاز و درخواست کاربران پلتفرم تریبون ایجاد شده است. این روند ادامه خواهد داشت و کاربران به طور مداوم ویژگی ها و راه حل های جدیدی را در پلتفرم Tribune خواهند دید که کار آنها را آسان تر می کند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی سفارش گزارش تبلیغاتی و بستن کمپین تبلیغاتی می توانید لینک زیر را دنبال کنید؛