8

دیجی‌کالا‌جت و دیجی‌کالا فرش در سوپرمارکت‌دیجی‌کالا ادغام شدند – دی‌ام برد


دیجی‌کالا‌ جت و دیجی‌کالا فرش ادغام شدند و از این پس قرار است با نام سوپرمارکت دیجی‌کالا به فعالیت خود ادامه بدهند.

به گزارش دی‌ام برد، حامد غضنفری، مدیرعامل سوپرمارکت دیجی‌کالا در این رابطه در صفحه لینکدین خود اشاره کرده است که این تصمیم در راستای رشد سریع‌تر و بهره‌گیری هرچه‌ بیشتر از قدرت برند و پایگاه مشتریان دیجی‌کالا و ارایه خدمات یکپارچه به مشتریان، اجرا شده است.

او همچنین اشاره کرده که درماه‌های گذشته این مجموعه تلاش کرده است تا سوپرمارکت دیجی‌کالا را به عنوان یک راهکار کامل برای خرید روزانه معرفی کند و کمپین‌هایی که سوپرمارکت دیجی‌کالا در این بازه اجرا کرده، سهم زیادی در رسیدن به این هدف داشته‌ و این مجموعه توانسته است در ۶ ماه گذشته سهم بازار زیادی را از رقبای خود بگیرد.

غضنفری همچنین اشاره کرده است: «با وجود اینکه ما فعلا تنها در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد فعالیت جدی داریم و هنوز مثل سایر رقبا در تمام کشور فعال نیستیم (ارسال روز و فوری)، موفق شدیم در یک روز حدود ۴۰۰ هزار آیتم سوپرمارکتی با ارزش بیش از ۴۰ میلیارد تومان در دیجی‌کالا بفروشیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا