بلاگ

راهنمای ادمین اینستاگرام 0 تا 100 + تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

  • تشخیص زمانهای مناسب برای ارسال پست
  • چگونه با جامعه خود ارتباط برقرار میکنند؟
  • بالا بردن فالوور واقعی
  • پاسخ دادن به کامنتها و پیامهای دایرکت
  • یک ایمیل مارکتینگ ساخته و آن را مورد استفاده قرار دهیم
  • میزان تجربه و تخصص ادمین

میتوانید با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید در ازای پرداخت مبلغی پیج شما را تبلیغ کنند. میتوانید در ازای پرداخت مبلغی، با توافق کارفرما، تبلیغات خود را به اینفلوئنسرها بسپارید. 12- بهتر است اصول برگزاری مسابقه و تبلیغات را بدانید. حرفهای بودن در ارتباط با بیماران و دیگر کاربران: باید به صورت حرفهای و با احترام به بیماران و دیگر کاربران پیج برخورد کنید و به آنها اطلاعات لازم را ارائه دهید. در صفحات کسب و کار میتوانید آمار بازدید مخاطبان را ببینید و ارزیابی کنید. پس از شرکت در دوره و یادگیری کامل مهارتهای ادمینی، میتوانید خودتان را در این پلتفرم معرفی کنید و شانس بالایی برای کاریابی داشته باشید. پس از شرکت در این دوره هم میتوانید یک حساب کاربری بسازید، توانمندیها، نمونه کارها و سوابق خودتان را در آن عنوان کنید تا با اضافه شدن به لیست متخصصان ادمینی دیدوگرام، کارفرماهایی که به پلتفرم دیدوگرام مراجعه میکنند، با شما وارد همکاری شوند.

  1. کسانی که وقت کافی و صبر و استمرار در این کار ندارند
  2. آنها چه کسانی هستند؟
  3. تعامل با مخاطبان
  4. پاسخ به نظرات
  5. نوع پیج (تجاری، شخصی، آموزشی و …)
  6. بالا بردن لایک پستها
  7. آشنایی با انواع روشهای افزایش فالوور پیج

علاوه بر این با مشاهده این دوره به مباحث افزایش امنیت پیج اینستاگرام نیز مسلط خواهید شد. مهارتهای موردنیاز برای یک ادمین اینستاگرام ارتباط مستقیمی با وظایف توافقشده او دارد. همدلی با مشتری و نگاه کردن از منظر دید او به شما کمک میکند بهتر بنویسید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. پس از خرید پکیج کاربر می تواند از طریق وارد کردن اطلاعات فیسبوک خود به اینستاگرام متصل شود. خلاقیت عنصر مهمی در مدیریت پیج اینستاگرام است. یعنی صرف پست گذاشتن در اینجا مطرح نبوده بلکه پست های متنوع و متعدد و باکیفیت مدنظر ماست. بالا رفتن تعداد لایک های یک پست سبب می شود تا آن پست در اکسپلور برود. به هیچ وجه نیازی نیست که یوزر و پسورد پیجتان را در اختیار سیستمی قرار دهید. تنها با این رویکرد میتواند وظیفهاش را به بهترین نحو انجام دهد و بازخوردهای مثبت از طرف کاربران را جلب کند. ادمین پاسخگویی به دایرکت و کامنت، تأثیر زیادی در فروش یک پیج دارد و با پاسخگویی سریع و عالی به مخاطب، میتواند مخاطب را به یک مشتری وفادار تبدیل کند. ادمین پیج باید بتواند یک جامعه هدف و پرسونای مخاطب برای خودش تعریف کند و با لحن مناسب برای مخاطب بنویسد.

اینستاگرام در آپدیتهای خودش به طور مداوم اهمیت بیشتری برای تعامل کاربری پیج و مخاطبان قائل میشود و از کسب و کارها میخواهد که تعامل یا اینگیجمنت (Engagement) خود با مخاطبانشان را بالا ببرند تا بتوانند پستهای بیشتری در اکسپلور داشته باشند و به چشم مخاطبان بیایند. ممکن است زمان گذاشتن برای آموزش برایشان دشوار باشد به همین دلیل می توانند از افراد متخصص در این زمینه که مهارت های ادمینی مرتبط را آموزش دیده اند کمک بگیرید و در مجموعه خود به عنوان یک عضو اصلی و مهم استخدام کنند. به یاد داشته باشید که رشد در اینستاگرام به هیچ عنوان ساده نمی باشد. داشتن تسلط روی برنامه اینستاگرام: اگر میخواهید در این شبکه اجتماعی حرفهای عمل کنید و شرکتها شما را به عنوان ادمین استخدام کنند، باید تمامی تکنیکهای کار با اینستاگرام را بدانید. Collection: وقتی می خواهید بعضی از پست ها را در زمان دیگری منتشر کنید، میتوانید آنها را در بخش کالکشن اینستاگرام ذخیره کنید. این ابزار، به صورت خودکار این کار را انجام میدهد و پست مورد نظر، دقیقاً در همان زمان منتشر میشود.

  • شرکت در دورههای آموزشی و شبکهسازی با سایر حرفهایها
  • کسانی که قصد جذب مشتری و ورود به بازارهای جدید هستند
  • حجم کار و تعداد پیجهایی که باید مدیریت کند
  • حذف کامنتهای بیادبانه و اهانتآمیز
  • حفظ امنیت
  • حجم وظایفی که بر عهده ادمین گذاشته شده است

استفاده از هشتگهای مرتبط و مناسب و همینطور نوشتن جملات کوتاه اما جذاب میتوان تاثیر قابل توجهی بر دیده شدن یک پست و در ادامه بالا رفتن بازدهی و فروش بشود. زمانی که به مغازه ای برای خرید می رویم مغازه دار موظف است تا آن جنس را برای ما معرفی کند در فروش های اینترنتی و وب سایت ها هم همینطور است زیرا یک وب سایت مانند مغازه است و باید محتوایات آن به طور کامل معرفی شده باشند تا مشتری ها و کاربران را مشتاق به خرید کند. با این وجود هنوز نیاز به کنترل انسانی وجود دارد زیرا این فناوری هنوز در ابتدای راه خود می باشد و ممکن است در بعضی موارد نتواند مانند ادمین انسانی عمل نماید. بنابراین، ادمین باید بتواند پیامهای تاثیرگذار را در قالب جملات کوتاه بیان کند تا نظر کاربران را جلب و آنها را به تعامل وادار کند. حواستان باشد پسورد قوی انتخاب کنید و مسائل امنیتی دیگر را نیز مد نظر داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا